.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازنی، مدیر برترجهادی کشور شد
همایش مدیران جهادی توسعه ملی کشور، با حضور مدیران کشوری و لشکری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی تهران با هدف بررسی چالش ‌های پیش روی تحقق سیاست ‌های کلی توسعه ملی در کشور، ارائه تجربیات علمی و عملی در این حوزه برگزار وبا تقدیر از برترین ‌های توسعه ملی کشور همراه بود .
یک مازنی، مدیر برترجهادی کشور شد

شمال نیوز: همایش مدیران جهادی توسعه ملی کشور، با حضور مدیران کشوری و لشکری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی با هدف بررسی چالش ‌های پیش روی تحقق سیاست ‌های کلی توسعه ملی در کشور، ارائه تجربیات علمی و عملی در این حوزه برگزار وبا تقدیر از برترین ‌های توسعه ملی کشور همراه بود که دکتر مرتضی هاشم پور مدیر عامل شرکت احداث صنعت ایران از جمله مدیران برتر این همایش بود که موفق به دریافت نشان برتر شد.

هاشم پور در عرصه های ملی ،که مفتخر به دریافت تندیس برترین مدیر جهادی جمهوری اسلامی ایران شد علاوه بر دریافت تندیس به عنوان یکی از سخنرانان این همایش در جایگاه حضور یافت ودر بخشی از سخنانش اظهار داشت: مدیریت جهادی توام با تدبیر و متکی برایمان و باور به ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران پیش نیازی لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است که در کلام رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید شده است.


وی که در سالجاری به عنوان مدیر شایسته ملی در کشور در سال ۹۴ انتخاب شده است با بیان اینکه علیرغم تدوین برنامه ها و سیاست ها هنوز در زمره کشورهای در حال توسعه قرار نگرفته ایم، افزود: برای ارتقاء سطح توسعه یافتگی و تعامل مطلوب و سازمان یافته نیازمند افزایش سطح مهارتهای فردی و انسانی، ایجاد نظام اداری کارآمد و شکل گیری نظام یادگیری هستیم.

این مدیر برتر ملی تاکید بر راهکارهای موثر بنگاه های اقتصادی و آغاز جنبش توسعه ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی را از جمله خلأهایی عنوان کرد که باید در برنامه های خرد و کلان کشور مورد توجه قرار بگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید ایوب تقیان از ساری 2 دي 1394
سلام : درود بر دکتر هاشمپور مرد ولایت مدار استان مازندران شهرستان قایمشهر درود بر علم و دانش شما حق و الانصاف شما شایسته این برتری را دارید درود بر شما و یاوران شما .
- 2 دي 1394
اقاي هاشم پور در زمان خدمتش در استان هم با ايجادوابداع بستر مناسب در بخش صنعت خدمات موثري بر جاي گذاشته است .موفقيت بيشتر اين مازني دلسوز را خواهانيم
علی از جویبار 2 دي 1394
تبریک جناب آقای دکتر مرتضی هاشم پورعزیز و دوست داشتنی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.